Biznes

Wszyscy na pokład udanego mobilnego pociągu marketingowego!

Smartfony i tablety z szybkim Internetem z dnia na dzień stają się coraz bardziej przystępne cenowo, co oznacza, że ​​coraz więcej osób korzysta z nich zamiast z komputerów.

Możesz pomyśleć, że możesz polegać na standardowych technikach marketingowych, aby przyciągnąć klientów mobilnych, ale pomyśl jeszcze raz. Jest wiele sprytnych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwrócić uwagę ludzi w ruchu.Zapytaj klientów o ich numery telefonów komórkowych. Najłatwiej to zrobić z obecnymi subskrybentami poczty e-mail. Gdy wypełnią formularz subskrypcji, możesz poprosić ich o dodanie swoich numerów telefonów w przypadku jakichkolwiek alertów lub specjalnych ofert. To szybki sposób na pozyskanie nowych klientów dla marketingu mobilnego.Twoje wiadomości tekstowe, posty w serwisach społecznościowych i e-maile powinny być krótkie i zwięzłe. Jeśli wiadomość jest zbyt długa, ludzie zwykle ją odrzucają. Komunikat powinien być krótki, pilny i zawierać wezwanie do działania. Nie powinna to być reklama na ćwierć strony, ale krótka wiadomość mająca na celu poinformowanie konsumentów o zniżkach lub promocjach.Skieruj swoją wiadomość również do osób, do których ją wysyłasz. Jeśli wyślesz swoim klientom zbyt wiele wiadomości, które ich nie dotyczą, najprawdopodobniej zrezygnują oni z subskrypcji SMS-ów lub e-maili. Wszyscy na pokład udanego mobilnego pociągu marketingowego!

Nie wysyłaj klientom „śmieciowej poczty” przez ich telefony komórkowe, jeśli chcesz, aby byli zainteresowani.Zapewnij lepszą wartość swoim klientom mobilnym, tworząc dla nich dedykowaną opcję bazy danych opt-in.

Pozwoli to zapewnić klientom znacznie lepszą wartość i wspaniałe wrażenia, jednocześnie dając znacznie większy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Jest to sytuacja korzystna dla obu stron.Jeśli naprawdę chcesz zwiększyć sprzedaż dzięki marketingowi mobilnemu, ciężko pracuj, aby odwiedzanie Twojej witryny było przyjemnym doświadczeniem dla ludzi. Ponieważ większość użytkowników mobilnych to użytkownicy w ruchu, są oni bardziej skłonni do szybkiego przeglądania wielu witryn niż użytkownicy komputerów PC. Daj im powód do pozostania w pobliżu.Upewnij się, że Twoje wiadomości są kierowane zgodnie z ich przeznaczeniem w marketingu mobilnym. Nie będzie tu miejsca na bezsensowne słowa. Jeśli klient nie potrafi zrozumieć Twojego przekazu w kilku słowach, to w ogóle nie warto się z nim kontaktować. Musisz jasno określić swój cel.Jednym z najlepszych sposobów na odniesienie sukcesu w marketingu mobilnym jest po prostu bycie odnoszącym sukcesy pracownikiem sieci społecznościowych. Zachęcanie ludzi do obserwowania linków do Twojego bloga lub witryny społecznościowej do witryny docelowej jest znacznie skuteczniejsze niż wysyłanie reklam i wiadomości e-mail do różnych osób, które nie są jeszcze Twoimi klientami.Być może użytkownicy mobilni chcieliby być traktowani trochę lepiej niż przeciętni użytkownicy, a może możesz sprawić, że poczują się, jakby dostają trochę więcej, subskrybując Twoją witrynę lub aplikację mobilną. Możesz oferować specjalne nagrody tylko dla użytkowników mobilnych, aby zwiększyć mobilną stronę swojej firmy.Zarezerwuj przynajmniej jeden dzień w miesiącu, który jest w całości poświęcony na przeglądanie statystyk i skuteczności kampanii, jeśli chcesz odpowiednio dostosować się w miarę postępów. Prawdopodobnie lepiej byłoby robić to co dwa tygodnie, ale raz w miesiącu jest prawdopodobnie bardziej realistyczny dla zapracowanych marketerów.Nie należy lekceważyć potencjału marketingu mobilnego. Korzystanie z metod zaprojektowanych specjalnie w celu przyciągnięcia użytkowników urządzeń mobilnych powinno zapewnić dobrą reakcję. Pamiętaj o tych wskazówkach, przechodząc do marketingu mobilnego. Gdy marketing mobilny jest prowadzony prawidłowo, wyniki mogą być naprawdę imponujące.